1. Pytanie - Czy sklep sprzedaje produkty Forever?
Odpowiedź - Nie, sklep foreverakcesoria.com nie prowadzi sprzedaży produktów firmy Forever
2. Pytanie - Czy w sklepie można płacić za pobraniem/przy odbiorze/COD?
Odpowiedź - Nie, w związku z tym, że większość produktów wymaga personalizacji, to produkty te nie nadają się potem do użytku przez inne osoby. W związku z tym nie nadają się się też do ponownej sprzedaży
3. Pytanie - Na czym polega personalizacja?
Odpowiedź - na przykład na wizytówkach czy na rollupach (motyw biznes spersonalizowany) w określonych miejscach i wg określonego z góry schematu można wprowadzić swoje dane osobowe i identyfikacyjne jak imię i nazwisko, nazwę firmy , dane kontaktowe, swoje sociale.
4. Pytanie - Czy przed wykonaniem produktu spersonalizowanego można zobaczyć i zaakceptować jego wygląd?
Odpowiedź - TAK. Przy składaniu zamówienia, w polu Komentarz, należy wprowadzić dane, które mają być zamieszczone na wizytówce czy na rollupie. Następnie drogą e-mailową wysyłamy projekt do akceptacji lub do poprawki. Dopiero po akceptacji dana praca kierowana jest do produkcji.
5. Pytanie - Czy produkty dostępne są od ręki?
Odpowiedź - NIE. Każdy produkt z oferty jest realizowany na zamówienie.
6. Pytanie - Czy można zmienić wzór graficzny?
Odpowiedź - To zależy. Wzory zostały zatwierdzone przez Biuro Główne Forever Living Products Polska i w ramach tego co Biuro Główne pozwoli można prowadzić drobne modyfikacje. Nie wyprodukuję projektów niezgodnych z zasadami Forever, zwłaszcza takich, które mogą powodować roszczenia medyczne/zdrowotne, itd.
Kontakt
Potrzebujesz pomocy?
|
+48 514 110 111 |
|
sklep@aloes.sklep.pl |