Menu

  • . 1. Czy produkty oferowane w sklepie aloes.sklep.pl są oryginalne?

    Tak. Jestem Forever Business Owner (FBO), posiadam numer 480 000 107 899 i produkty oferowane w sklepie aloes.sklep.pl są nabywane bezpośrednio od Forever Living Products Polska Sp. z o.o. Są również objęte 30-dniową gwarancją satysfakcji

  • . 2. Co to jest gwarancja satysfakcji?

    Gwarancja satysfakcji Forever jest specjalnym prawem w ramach którego Klient sklepu w ciągu 30 dni od daty zakupu klient ma prawo na podstawie "Procedur i zasad działalności oraz Kodeksu etyki" Forever Living Products:
    (1) wymienić produkt na taki sam; bądź
    (2) anulować zakup, zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy (bez kosztów wysyłki).

  • . 3. Czy produkty Forever leczą?

    NIE. Produkty Forever nie są lekarstwami, a tym samym nie można oczekiwać efektów identycznych do tych, które mają miejsce podczas terapii medycznych zalecanych przez lekarzy, zwłaszcza przy użyciu lekarstw przepisanych przez lekarza.

  • . 4. Czy w sklepie jest oferowana i stale dostępna cała oferta produktowa marki Forever?

    W ofercie aloes.sklep.pl jest większość produktów z oferty Forever Living Products, ale nie wszystkie. Nie oferujemy olejków eterycznych, napojów energetyzujących czy batoników. Czasem również w magazynie Forever Living Polska nie ma dostępnych niektórych produktów, ale jest to stan chwilowy. Można zawsze złożyć zapis na powiadomienie o dostępności danego produktu.

  • . 5. Czy sklep prowadzi sprzedaż stacjonarną?

    NIE. Wszystkie zakupy są dostarczane przez kurierów i nie ma możliwości odbioru zamówień osobiście.

  • . 6. Czy za zamówione produkty można zapłacić gotówką?

    NIE. Sklep akceptuje płatności elektroniczne poprzez serwis przelewy24.pl, BLIK, PayPal, przedpłatę na konto oraz poprzez płatność przy odbiorze.

  • . 7. Jak szybko realizowane są zamówienia?

    Od 1 do 3 dni roboczych w zależności od tego w jakim dniu tygodnia zostało złożone zamówienie, od aktualnego stanu magazynowego sklepu, a czasem też pory dnia kiedy zostało złożone zamówienie, a na koniec od tego jaka firma kurierska została wybrana i jaka forma płatności.

  • . 8. Co zrobić jeśli przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna?

    Prosimy o zgłoszenie tej sytuacji, udokumentowanie fotograficzne i zgłoszenie na drodze e-mailowej na adres sklep@aloes.sklep.pl. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i naprawić błędy.

  • . 9. Czy kupując w aloes.sklep.pl otrzymam dokument zakupu?

    TAK. W przypadku firm proszę momencie składania zamówienia wpisać odpowiednie dane w tym NIP i zaznaczyć opcję, że oczekuje się faktury. W innych przypadkach docelowo wystawiany jest dokument sprzedaży, który jest fizycznym potwierdzeniem dokonania zakupu i podstawą do reklamacji i jest dokładany do przesyłki.

  • . 10. Czy mogę zgłosić uwagi, zastrzeżenia co do funkcjonowania sklepu?

    TAK. Wszystkie informacje zwrotne, niezależnie czy pozytywne czy negatywne, są mile widziane. Nie jesteśmy idealni, więc każda informacja od Klientów jest cenna, bo pozwoli się nam poprawić. Z góry dziękujemy.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

+48 514 110 111
sklep@aloes.sklep.pl