Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO aloes.sklep.pl

(obowiązuje od 2.09.2025r.)


Określający zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://aloes.sklep.pl/ umożliwiającego Kupującym składanie Sprzedawcy ofert zawarcia umowy sprzedaży towarów prezentowanych w Sklepie

Postanowienia wstępne i Definicje

  1. Informacje prezentowane w Sklepie są jedynie zaproszeniem dla Kupujących do składania Sprzedawcy ofert zawarcia umowy sprzedaży towarów prezentowanych w Sklepie i same w sobie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  2. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie przyjęcia oferty Kupującego przez Sprzedawcę.
  3. Do skorzystania ze Sklepu niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową z dostępem do sieci Internet, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, a do składania ofert także aktywne konto e-mail.
  4. Czas dostępności sklepu internetowego – sklep internetowy Aloes. Sklep dostępny jest w dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i przerw technicznych.
  5. Konto użytkownika – indywidualny dla każdego Klienta panel, utworzony przez Usługodawcę, po dokonaniu Rejestracji przez Klienta oraz zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta.
  6. Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  7. Kupujący – każdy podmiot korzystający z usług sklepu internetowego.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin.
  9. Sklep – sklep internetowy aloes.sklep.pl, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: https://aloes.sklep.pl/.
  10. Sprzedawca – osoba dokonująca usługi sprzedaży produktów za pomocą Sklepu Internetowego: Agnieszka Hryniewicka, prowadząca działalność gospodarczą SpringArt z siedzibą w Białymstoku (15-282), ul. Piękna 5/1, NIP 542-177-52-73 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
  11. Zamówienie – oferta zawarcia umowy sprzedaży towaru widocznego w Sklepie, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, składana Sprzedawcy przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu, zawierająca co najmniej: oznaczenie towaru, jego cenę oraz koszt dostawy.

III. Dane kontaktowe

  1. Adres pocztowy: Agnieszka Hryniewicka, prowadząca działalność gospodarczą SpringArt z siedzibą w Białymstoku (15-282), ul. Piękna 5/1
  2. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Agnieszka Hryniewicka, prowadząca działalność gospodarczą SpringArt z siedzibą w Białymstoku (15-282), ul. Piękna 5/1
  3. Adres e-mail: sklep@aloes.sklep.pl
  4. Numer telefonu: 732-678-033

 Składanie Zamówień

  1. Kupujący poprzez Sklep składa Sprzedawcy Zamówienie.
  2. Kupujący może złożyć Zamówienie z wykorzystaniem Konta użytkownika lub z pominięciem założenia Konta użytkownika poprzez jednorazowe podanie swoich danych w przeznaczonym do tego formularzu Zamówienia w Sklepie.
  3. W celu złożenia Zamówienia w pierwszym etapie należy dodać właściwy towar do koszyka w Sklepie, a także wybrać jego parametry - o ile ma to zastosowanie.
  4. Następnie Kupujący wybiera metodę dostarczenia towaru, sposób płatności za Zamówienie oraz podaje swoje dane (w tym adres do wysyłki zamówienia).
  5. W momencie potwierdzenia przez Kupującego treści Zamówienia oraz zaakceptowaniu Regulaminu następuje złożenie Zamówienia.
  6. W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje zawarcie umowy sprzedaży towaru na warunkach określonych w Zamówieniu.
  7. Przyjęcie Zamówienia następuje w momencie wysłania przez Sprzedawcę do Kupującego wiadomości e-mail o odpowiedniej treści informującej o przyjęciu Zamówienia do realizacji, na adres podany w Koncie użytkownika lub w Zamówieniu, w przypadku, gdy Kupujący takiego Konta nie posiada.
  8. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub
    z uzupełnieniem jego treści poczytuje się za nową ofertę i dopiero po jej przyjęciu przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
  9. Sprzedawca niezwłocznie ustosunkuje się do otrzymanego Zamówienia.
  10. Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.
  11. Sklep nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej za gotówkę.

 Koszt zamówienia

  1. Ceny podane w Sklepie zawierają podatek VAT.
  2. Na całkowity koszt Zamówienia składa się cena za towar wskazana w opisie towaru oraz koszt jego dostawy w powiązaniu ze sposobem płatności określony w odpowiedniej zakładce w Sklepie oraz podczas składania Zamówienia. Po wybraniu przez Kupującego towaru oraz sposobu jego dostawy Kupujący pozna całkowity koszt Zamówienia, które zamierza złożyć poprzez Sklep.

 Płatności

  1. Kupujący za złożone Zamówienie może zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
  2. a) zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w ING Banku Śląskim S. A. 26 1050 1823 1000 0090 8570 5599
  3. b) za pośrednictwem platformy płatniczej:
  • BLIK
  • Przelewy24,
  • PayPal (wymagane jest posiadanie przez Kupującego konta w serwisie PayPal),
  • PayPo (płatności odroczone, umowa zawierana ze stroną trzecią)
  1. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry za zakupione towaru należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  2. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie Zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu Zamówienia.
  3. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

 

VII. Realizacja przyjętego Zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi 4-5 dni roboczych.
  2. Wysyłka realizowana jest na terytorium Polski. W przypadku chęci skorzystania z wysyłki poza terytorium Polski, Kupujący proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą w celu ustalenia dostępności oraz kosztów dostawy.
  3. Wybór sposobu dostawy zamówienia jest dokonywany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Do wyboru są następujące sposoby dostarczenia paczki:
  4. a) firmy kurierskiej (np. DPD, Kurier InPost)
  5. b) urządzeń typu paczkomat (np. DPD Pickup, InPost)
  6. Szczegółowe informacje dotyczące dostaw znajdują się w odpowiedniej zakładce w Sklepie oraz podczas składania Zamówienia.
  7. Terminy wskazywane przez Sprzedawcę dotyczą Dni roboczych, zarówno przygotowanie towarów do wysłania jak i ich nadanie odbywa się w Dni robocze. 
  8. W przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje kilka towarów, przesyłka zostanie wysłana przez Sprzedawcę po skompletowaniu całego Zamówienia – tj. najpóźniej w terminie realizacji właściwym dla zamówionego towaru z najdłuższym terminem realizacji Zamówienia z zastrzeżeniem ust. 7.
  9. W przypadku zakupu kilku produktów z różnym terminem realizacji, Kupujący może wybrać metodę dostawy produktów w oddzielnych przesyłkach z uwzględnieniem opłat za każdą z przesyłek.
  10. Sprzedawca informuje, że niektóre z produktów oferowanych w Sklepie zamawiane są przez Sprzedawcę po przyjęciu Zamówienia do realizacji. Czas realizacji takiego Zamówienia może być dłuższy, o czym Kupujący zostanie poinformowany przed złożeniem Zamówienia w Sklepie.
  11. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry za Zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji przyjętego Zamówienia po otrzymaniu za nie zapłaty.
  12. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.

 

VIII. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, z zastrzeżeniem § 9 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę korzystając z danych podanych w § 3 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu lub elektronicznego formularza odstąpienia dostępnego w Sklepie, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy Konsument powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku
    z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres Agnieszka Hryniewicka, SpringArt Białystok (15-282), ul. Piękna 5/1 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  12. Jeżeli Konsument złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać.
  13. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

 Brak prawa odstąpienia od umowy

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
  2. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  3. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma prawo do reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.
  2. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych przez Kodeks cywilny:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. w przypadku wady istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną na adres: sklep@aloes.sklep.pl lub pisemnie na adres: Agnieszka Hryniewicka, SpringArt Białystok (15-282), ul. Piękna 5/1. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Przykładowy wzór takiej reklamacji znajduje się na końcu Regulaminu.
  5. W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Kupujący jest zobowiązany na swój koszt, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na następujący adres pocztowy: Agnieszka Hryniewicka, SpringArt Białystok (15-282), ul. Piękna 5/1.
  6. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@aloes.sklep.pl
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni.

XII.  Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
  2. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  3. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  4. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
  5. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

XII. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja Zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
  3. umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  4. ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
  5. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  6. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
  7. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
  8. a) na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
  9. b) ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
  10. c) zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
  11. d) w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej
  12. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
  13. a) dostępu do swoich danych osobowych,
  14. b) ich sprostowania,
  15. c) usunięcia,
  16. d) ograniczenia przetwarzania,
  17. e) żądania przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
  18. f) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
  19. g) w celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 3 Regulaminu,
  20. h) w przypadku, gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego Zamówienia – jest zawierana w celu i na czas jego realizacji. Każde Zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
  2. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  3. Umowy zawierane w związku ze Sklepem zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  5. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  6. Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują w chwili ich ogłoszenia na stronie internetowej aloes.sklep.pl Zamówienia będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.

 

 WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

(wypełnić i wysłać na adres sklep@aloes.sklep.pl i dołączyć do zwracanego towaru)

(do pobrania tutaj)

  

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

(do pobrania tutaj)